Lov

Äntligen är det höstlov :) Och inte nog med det, jag har praktik efter lovet ända fram till 3:e mars! Som ett helt sommarlov, fast liiite längre! Det skönaste är att jag skriver texter hemifrån som publiceras på Plskis.se.
Imorgon är det bara frukost sen bums iväg till gymmet. Så kommer väl förhoppningsvis hela veckan se ut. 

Har inte så mycket kul att skriva tror jag, återkommer när jag har nått intressant.

Juste till helgen blir det troligen Haloween fest hos Ida :) Jag ska vara häxa och jimpa drakula, kuuul!

Nu ska jag krypa till kojjs. Smell you later aligator.

image468

Kommentarer
Postat av: Mea

jävlar vad lång praktik nui har:O hur kmr det sig? vi har 2 ruttna veckor:/

2007-10-30 @ 13:01:29
Postat av: Daniella

Mea: Hehe för man måste minst ha 15 veckorspraktik om man går yrkesinriktad linje :)

2007-10-30 @ 13:25:52
Postat av: Andrea

mer bilder på dig åt folket!

2007-10-30 @ 16:44:47
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback