Ny fripp

Tänkte bara lägga in bilder på mig och min nya fripp :) Både färgat och klippt, Bad frisörskan att klippa bort det slitna och det blev en del, men men det växer ut och dessutom ska jag fixa hårförlängning nästa månad så vatta häck...
Har skrivit en super artikel på TumaTimes så gå in där och kolla, har skrvit den första som kommer upp, Värsta kul med undersökande och viktiga saker, har ringt runt massor och det lönade sig och Sari sa att mitt betyg har höjts betydligt tack vare den :) woohhoo!!!
Helgen blir jätte lugn, Idol idag och bio imorgon. Skönt!!!


Bilder på mig och Jello, vill bara påpeka att ALLA bilder är oseiösa!
bhjgvghjnjgNy frippimage411

Kommentarer
Postat av: Emelie

3 nätter i rad nu har jag drömt att du har dött... och jag har tjurat helt hysteriskt! O fyfan... :( JAG ÄLSKAR DIG! (L)

2007-10-07 @ 11:53:56
URL: http://ahlwood.blogg.se
Postat av: Daniella

Men guuud :( Va gullig du är gumman <3 Vi måste ses i veckan men det får bli senare har tre prov mån, tis, ons. Saknar dig (L)

2007-10-07 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback