Skooooltrött

Hade precis prov i Småföretagande. Hmm gick väl sådär, det där med varulager ville inte riktigt fasna i mitt huve, men aja G blir det iaf. Lite jobbigt för om jag skrev VG på det här provet så skulle jag få det i hela kursen,men får väl smöra lite när vi ska jag marknadföring för det är jag typ bäst på :) Det är ju den enda jag gör hela fredagarna i skolan så...
 
Gick till bibblan för att skriva min loggbok till historian men det visar sig att skrivaren inte funkar så jag skriver blogg istället. typ samma sak. Men jag känner mig som världens mobboffer när jag sitter här helt själv (därför jag bara skriver massa skit) för alla andra har lektion, jim och adam är på gym box spinn, jello på engelska c och emma är sjuk. hmm inte mycket att göra, äsch börjar om 501 minuter så jag kan ju kolla runt lite på folks bloggar och annat strunt. Men gud va jag snackar skiiit juste nu, inte alls intressant att läsa,men vatta häck :)

Måste köpa en ny kamera för denandra har pajjat, too bad! Jag vill lägga ut outfitsbilder och annats strunt som ska hända i helgen, får väl ta en rajd till elgiganten efter skolan kanske. Vad kostar en bra kamera föresten? Där ser man, ännu en grej jag kan kolla nu när jag sitter här som världens ensammaste människa.

Jaja nu får det räcka med struntprat. Smell you later // Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback