1½ år <3

Hallojsan allesammans!

Idag firar jag och jimpa1½ år!!! Värsta mysigt...Efter skolan ska vi ner till stan så ska jag köpa jacka och väska sen ska vi till maxi (grattis reklam) och handla massa god mat. Sen blir det hem och mysa och göra en tre rätters middag, Längtar!!!!

Juste har kommit på att jag inte har uppdaterat om helgen, dumma lilla mig :/ Men men...hmm i fredags tog vi det bara lugnt med film och mys. På lördgaen var det andra bullar! Fixade så vi hamnade på gästlistan till öppningen av Vanilla , en ny klubb på östermalm. Men när vi var hos nenne och förfestade så ångrade vi oss och gick till Claras istället, bra val tycker jag, inte så spänt där :) Återigen så var jag ensam tjej, men jag ska inte klaga för det var en toppen kväll! Tack Jim, Nenne, Henke, Jens, Rille, Adam, Tobbe, David och Marcus

Nej nu ska jag till skolan. bye bye


Pics från lördagen.



Juste sen kom det fram en kamerabrud och undra om hon fick ta kort på mig och två andra tjejer. Såklart :)

image406

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback