Ännu en dag i journalisternas spår...

Idag är det som vilken vanlig torsdag som helst, mediadag. Sitter vid datorn och skriver artiklar som inte hamnar någonstans förutom i ens egna fil eller kanske i en pappersmapp någonstans. Men idag var det liiite anorlunda och liiite roligare. Idag var det jag och min redaktion som har webbtidningen så idag känns det som att jag har jobbat för något iaf. Men snabb som jag är så var jag klar före lunch, såklart! Har gått runt i skolan och tagit bilder och frågat lite frågor, jaa som ni vet att dom har i LT ungdoms tidningen eller äsch va fan snackar jag om? Jaja kul var det iaf, men det chkade mig att det inte var flera som ville vara med å bild, det är ju hur kul som helst!!! Nåväl det vart ju bra tillslut. 

Igår fikade jag och jim med soile som ni kanske läste i nedstående inlägg, en väldigt lyckad fika om jag får säga mitt. Sitter här och planerar lite om vad jag ska kunna skriva som min förta riktigta artikel eller krönika. Tror det blir en mode krönika så ni får gå in på plaskis som jag har länkat till down there...Firade med pizza och cola till middag, woohoo. 

Ja undra vad jag ska göra nu? Även om jag är klar vill läraren att jag ska sitta kvar till halv fem :O Kanske kan smöra lite och få gå tidigare ;) Let´s hope sooo!

Gud va jag skriver mycket idag, kan bara tyda på en sak - UTTRÅKAD!

// Daniella 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback