Daniella - Journalist 08

Halloj alla glada :)

Har varit seg med uppdateringen I know men det ska det bli ändring på. Hmm så säger jag ganska mycket nu på sistonde men men...

Veckan som har gott och liiite planering:

Måndag: Skola, dubbla träningspass (spinning + core) och sen en himla massa plugg.

Tisdag: Sovmorgon till tio i tolv, skööönt! Skola, mössprovning redan woohhoo den 29 maj gäller det - då är det student och jag har redan börjat räkna ner (patetiskt!). Beställde iaf en diamant mössa, det fanns tre olika: diamant: lyx och budget (tog den finaste till ett sånt tillfälle). Jätte fin med gul/guldig knapp eftersom det står för media och sen Daniella - Journalist 08, kul :D:D:D:D Värsta kasen när alla skulle komma fram till sin storlek och sen beställa allt, nåväl en storlek 56 blev de, same as Jello. Skulle igentligen ha tränat core idag men orkar inte hehe, får ta det imorgon. Ikväll börjar ÄNTLIGEN IDOL!!!! wwoohhhooo. så som jag har längtat!

Resten av veckan får vi se vad som händer, skola och träna skulle jag kunna tänka mig, sen en himla massa pluggande också. Fyyy fan nu har skola börjat på riktigt! Längtar till fredag - lördag.

Fredag: Bästa skoldagen älskar mediakommunikation och marknadsföring!!!! Sen på kvällen blir det bio "på smällen" och middag på Heron City.

Lördag: Middag, hockey och vin hemma hos Jello och Daniel. MYSPYS!!!

//Daniella



Åhh MÅSTE bara visa vilka hundar Jim och jag ska ha när vi flyttar hemifrån! Hahaha jaa jag vet att det är knäppt att bestämma sånt nu, men vad ska man annars göra när man ligger i sängen och precis ska somna och det pirrar i magen av att prata framtid... (okey kom inte med några förslag - kom på att det fans en anna grej man kan göra också hehe)



 En chihuahua och en Chow Chow såklart! Chihuahuan är namnlös men ska vara tjej (förslag?) och chow chown ska vara hane och heter Hamilton :) Gosisar!! Men den sistnämna blir ganska stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback