En tråkig torsdag...

Gud va kiiiiss nödig jag är, det här teét rinner bara rakt igenom mig :O Okej kanske inte så super fräscht att sitta och skriva om att jag måste pinkulera, men det är bara att kryssa ner sidan om du inte vill läsa, skyll dig själv...

Jaja sluta tjata om massa strunt (guud känner mig lite schizoo när jag sitter här och "pratar" med mig själv) men det är typ inget skoj som händer, eller jooo för sjutton nu ploppade det upp en liten lampa ovanför mitt huvud sörrö. Efter skolan ska jag träffa Emelie, vi ska köpa hårfärg sen vill jag kolla om jag hittar något suoer fränt som jag kan ha på mig på fredag.

Fredag som jag längtat efter såååå himmla länge nu är äntligen här..eller typ!!!! Imorgon är det skit rolig lektion hela dagen, mediakomunikation B, sen ska vi ta skolfotto. Jag som sagt ska vara bimbo, sista bilden på mig som blond för sen försvinner blondahåret och jag ska bli brunhårig. Gud känns lite läskigt men jag kommer ändå alltid vara blond i hjärtat ;) Ohh deeep talk om hårfärg, vilken blajja...Sen på kvällen så ska jag, jello, ida och emma förfesta hemma hos jello. Killarna får förfesta hemma hos Nenne i stockholm, men tur som det är så kör mamma upp oss till stockholm också så vi slipper sitta tusen år på ett tåg och bli nyktra. Skönt!!! Gud va jag längtar, har aldrig varit med ida på fritiden, woohhoo var kul för hon mina vännner är en check tjej :)

// Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha ja va kul de ska bli med Claras =D=D=D=D

2007-09-27 @ 15:02:23
URL: http://Idasjansson.blogg.se
Postat av: Daniella

Woohhoo jaa gud va jag längtar!!!

2007-09-27 @ 21:52:21
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback