Har jag inget bättre för mig?

5 skulle:

Skulle du vilja vara längre? Nja, det är gulligt att vraa kort (A)

Skulle du vilja väga mer? NO WAY!

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? Nej men ledsen :(

Skulle du vilja ha sex med en kändis? Marin Stenmark (dregel)

Skulle du vilja dricka dig full nu? Haha nej sitter i skolan, men det kanske skulle behövas för att klara denna dag?

 

10 kan:

Kan du röra på öronen? Haha provade just för Jim men jag klarade det inte :( klassrummet undrade varför jag höll på med grimacher, mongo!

Kan du slicka dig på näsan? Ja :)

Kan du kolla i kors med ögonen? Ja de är klart!

Kan dina föräldrar lita på dig? Jepp, I´m an angel (kolla bara på Jims vad)

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Kanske om jag var helt ensam hemma och ingen ringde, eller njaa jag skulle sjung föresten..

Kan du vara på fest utan att dricka? Ja när jag förlorar sten-sax-påse och får köra...

Kan dina vänner lita på dig? Jag är en mycket bra vän så de är klart! 

Kan du tänka dig att pierca naveln? Haha neeej inte med mina "former"

Kan du suga? Klart ;)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Nja, joo kanske om jag har jim med mig som drar mig ut ur affären och visar en bild på ett fattigt barn i afrika. 

 

15 har:

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Nej inte vad jag vet :/ Plus att mamma läser min blogg (A)

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja såklart :)

Har du ett syskon? Jepp en lillesyrra Sanna 16 barre. 

Har du varit full den här månaden? Jepp

Har du någonsin haft sex med någon? Jepp

Har dina föräldrar ljugit för dig? Hmm det vet jag inte, mamma du kan ju komentera :P

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja faktikst, men har inget bättre för mig..

Har du borstat tänderna den senaste timmen? För dryga 4 timmar sen, efter frukost.

Har du pussat någon som är fyra år äldre? Hmm när man var liten pusade man väl pappa, och han definitift 4 år äldre.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nix

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nix

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Haha neej skulle aldrig falla mig in. Tattare - nej tack!

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? nja...

Har du haft sex med mer än tre personer? min ensak (A)

Har du ljugit på någon fråga än då? nepp, duktig flicka...

 

20 vem:

Vem är din bäste vän? Emelie, Emma och Jello

Vem älskar du? Jim

Vem hade du senast sex med? Hmm min pojkvän kanske?

Vem har du haft ditt längsta förhållande med? Jim <3

Vem vill du bli full med? Mina vänner

Vem är den bästa artisten? Carola! Kommer aldrig tröttna!

Vem pratade du senast i telefon med? Emelie, igår kväll...sedan dess bara sms!

Vem har du en liten crush i? Ingen för tillfället...Eller asså Jim men det är mer än "crush" efter 1och ett halvt år..

Vem är snyggast i världen? Jimpa Tillberguuuus <3 (A)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Mamma..

Vem/vilka är snällast i världen? Vännerna

Vem vill du prata med? Marina eftersom jag ska ringa till henne om praktikplats..

Vem sov du med senast? Jimpa (guud han är med i typ vartannat svar)

Vem såg du full senast? Mina vänner och dom som var på TK i fredags :P

Vem vet allt om dig? Jim

Vem kysste du senast? Jim

Vem kramade du senast? Jim

Vem kan berätta allt för dig? Mina nära och kära.

Vem kan du berätta allt för? Emelie, Jim, Jello, Emma, Sanna, Mamma

Vem hatar du? Ingen (happy person)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback