Helg <3

Äntligen är det helg!

Igår var tom, sofie, krister och björn här hemma hos tillberg familjen. Åt middag och sen kollade jag, jim, kenta och katta på film - Turistas hette den, ganska bra faktiskt, se värd :) Spelade lite sims och mös, jag slocknade runt halv tolv och såklart så vaknade jag ganska tidigt idag.

Kom precis ur duschen, har ätit lunch och kollat lite på tv :) Har redan planerat in Top model repriserna så jag inte missar något eftersom det är idol samma tid på vardagarna. Sen runt fem ska vi åka härifrån och plocka upp adam sen ner till mammsen och sen till Jello och Daniela där vi ska tillbringa resten av kvällen med dom två och emma och linn. Kolla på fotbollen och dricka och äta. Tjejerna ska iväg och handla medans killarna sitter i lägenheter och gör va fan nu killar gör. Toppen kväll som jag har sett fram emot hela veckan!

Juste sen på onsdag ska jag ich jim träffa våran handledare som vi ska ha under praktiken. vi ska vara på plaskis.nu en webb tidning i 16 veckor, man jobbar hemifrån och har veckomöte en gång i veckan. Jim och jag kommer få jobba som ett team och gå på bio och skriva recentioner troligen. Gud va kul det ska bli!!! Nöjes reporter i 16 veckor - JA TACK!

Dags att föna håret // Daniella

image343

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback