Helgen

Tjolahopp!

Jag vad har jag att säga? Nada typ..eller joo föresten nu ringde det en klocka.

Igår så var det fotboll/ inflyttningsfest hemma hos Jello och Daniel. Super mycisgt. Alla tjejer tog bilen till ica maxi och handlade middag medan boysen var kvar hemma hos drack öl och spela sanning eller konka :) Så rätt som det vra så fick emma ett sms "är du kåt?" av adam, hmm oroaväkande med tanke på att han har flickvän tänkte vi men sen när vi kom hem och det började med att rille kom och juckade mot våra ben så fattade vi att det var något lurt på G. En jätte lyckad kväll iaf som måste göras om snarast! Gud vilket bra gäng vi är <3<3<3 Och grattis Tobbe till körkortet som körde jello och mig till statoil när vi vart choklad sugna :)

Idag vaknade vi av alarmet klockan elva. Då var det bumms upp för vid halv tolv kom mamma och skulle köra oss till stockholm för nu var det teater dags. Linje Lusta hette den som jag, jim, mamma, sanna, olivia, conny, maria, carina och en drös till var och kollade på. Det var ingen höjdare men den dög :) Mycket tack vare Helena Bergstörm, gud vilken skådis!!! Sen kom det fram att mamma och sanna kanske ska flytta till stokcholm, självklart fick dom mitt godkännande eftersom jag rent ut sagt bor med Jim så vatta häck liksom - tusen gånger skönare för dom båda eftersom mamma jobbar där och sanna går skola så :) Senare på kvällen var det middag hos pappa och louise som gällde, super gott :) Pratade om allt mellan himmel och jord - älskar att vara där, känns så vuxet :) På lördag ska kanske jag, jim, pappa och louise åka till globen och kolla när kenneth och hans gammla nhl polers möter rysland eller nått, typ alla gamla käda hockey spelare som salming och allt :) Kul! Efter det ska vi ut och äta troligen. Ibland lönar det sig att vara polare med kenneth kenholt ;)

Nej nu ska vi kolla film, imorgon är det skola, bläää!!! Längatr efter studenten så jag kan bli vuen någon gång!! Vill bara börja leva...

// Daniella


Bilder fårn igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback