Höstens första...

Är snart på g till höstens första sånglektion, usch orkar igentligen inte men lika bra för det kommer ju vara skoj när jag kommer dit...Funderar på om jag ska bjuda min darlo på mat idag, kina eller kebab?

Juste på Idol igår, var säkert fler än jag som kollade. Den första tjejen som sjöng Carola " främling" haha hon går i våran skola, har haft speech med henne. Hon vågade nog inte visa sig i skolan idag för alla pratade om det, kuuul!

Haha idag på historian så pratade vi om "dom tre stånden" bara runriken fick mig att börja tänka i helt fel banor och sen när ordet kom fem gånger i samma mening så sprack jag och började as garva så jag började gråta, larvigt jag vet - men såå kul!

ja juste sången var det ja, bye bye

image323
älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback