Jag-bimbo???

Jaa som ni kankse märkte igår så struntade jag i VeckoRevyn grejen, kändes inte så himmla kul att stå och bli fottad i bara underkläder och nte riktigt vara nöjd med sin kropp, skulle ändå inte kunna slappna av så watta häck!

Idag har klassen äntligen kommit fram till ett foto tema och det blev mitt förslag, skiiit kul :) Fotografering nästa fredag, can´t wait! Vi ska vara personligheter och kommer säkert få massor av poäng i poängjakten eftersom ingen annan har haft det förut. Jag ska vara bimbo, hmm vet inte riktigt om jag håller med klassen men det är skit samma. Massa brunkröm, mycket läppglans och tupperat blonthår - det ska jag väl fixa va ;) Jim har inte riktigt bestämt sig än men jag tycker han och Adam ska vara typ B1 & B2 eftersom dom typ avslutar varandras meningar och alltid har nått hys för sig. Kul kul kul :) Nu ska vi klassa ut Emma och hennes Grafiker klass med deras fjuttiga Disney figurer, haha emma ska vara askungen. Gulligt :)
Snart kommer Sanna hit, värsta kul. Ska spendera eftermiddagen med henne idag igen, värsta mysigt :) Sen efter det blir det träning på world class igen för nu igår var det vila.
Juste idag komma Emma ner till Journalist våningen och hade med sig våran gammla dagbok som vi har skrivit i enda sen 95. as kul :) Har skrivit i den typ varje gång jag har sovit där ända fram till 2004. Och nu tog hon med den så jag uppdaterade den lite. Haha as kul att se första sidorna " Daniella har pusatt....." hahaha. "Idag har Emelie, jag och tom jagat varandra i seksårsgrupen" hahhaa :) Och ibland var det typ helt felvända j:n och massa skoj :)

Imorgon är det äntligen fredag, guuud va skönt :) Vet inte riktigt vad som händer i helgen, skulle igentligen ut på Klaras imorgon men det blev ändrat till lördag och då känns det inte så himmla kul att vara ensam tjej igen, varke emelie, emma eller jello är lediga då :( Men men...kanske blir bio med systerryster?

Dags att börja skriva lite till på reportaget...

Kommentarer
Postat av: Andrea

när du skickade sms:et så var jag bortrest, sötis :)

2007-09-20 @ 18:23:20
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: Haha jaa jag kom på det efter ett tag, trög som jag är :P

2007-09-20 @ 19:05:01
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Emelie AHLSKOG utan blogg

haha de e ju så du ser ut?

2007-09-22 @ 09:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback