JOBB!!!

Woohhoo jag och Jim har precis fått vårat dröm jobb! Idag var vi och fikade med Soile som vi ska praktisera hos i 16 veckor. Webb tidningen plaskis. Och nu vill hon att vi ska börja där på en gång :) Gud va rolig! Jag får skriva om precis vad jag vill, typ mode eller krönikor  kan det bli bättre? Sen så är tidningen också ganska inriktad på film och musik så dirket när vi loggar in på sidan så kommer det finnas en evenemang sida där det står massa premiärer och konserter så är det bara att välja och vraka och tjinga de man vill gå på och skriva om sen, kommer gå på kändis premiärer och biografer där det bara är journalister med en as cool "press" skylt runt halsen :) Sen om jag typ vill skriva en artikel om mode så är det fashion week någonstans så ringer jag bara soile så fixar hon mig på gästlistan. Fan va nice!!!! Kul att jobba med något som man har pluggat till i 3 år! Och det bästa är att man jobbar hemifrån och har en deadline på 2 veckor typ, as länge!!! eller nej det är kankse inte det bästa, men det är bra!! Gud va kul det ska bli....Och jim har också fått jobb där eftersom vi går samma linnje. Och han kommer typ fixa en sport kategori och gå på alla bra matcher och intervjuva alla spelare...livet leker!

Nej nu ska jag plugga en massa, blää tillbaka till den trista vardagen!!

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va kul Ella =D

2007-09-12 @ 19:47:55
URL: http://idasjansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Missa inte helgens händelse. Fredag 14 september, Tälje gymasiums aula, Sveriges coolaste komiker uppträder. Shan the man Atci. Börjar 21.00. Biljett :120 kr Förköp: 0737299634

2007-09-12 @ 21:50:05
Postat av: Daniella

Ida: Jaa jag vet :) Längtar!!
Anonym: Nja, tror jag klarar mig utan det..tack ändå!

2007-09-13 @ 09:22:11
Postat av: Jello

grattis! Verkar bli skitbra ju!

2007-09-13 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback