Med lite shopping läks alla sår

Hejhopp!

Usch idag är jag sjuk. Har gått på alvedon ända sen i lördags sen inatt vaknade jag och mådde illa, väkte jim och hela balletten, haha börjar fundera på om jag tog en överdos med alvedon eller nått :P Men ändå så vaknade jag med dunkade huvudvärk idag igen, tog två alvedon men det vill ändå inte försvinna. Gjorde mig en jätte god soppa som jag kom på i huvet.

Du behöver:

1 Morot
1/3 purjolök
5 dl vatten
1 tärning grönsaksbulljong
salt, peppar och örtaromat

Skiva moroten i tunna skivor, hacka purjolöken, smula sönder bulljongen och släng i allt i en kastrul med kokande vatten. Krydda med salt, peppar och örtaromat (kom ihåg att salt för fram smaken av alla ingridienser). Låt koka i ca 10-15 minuter. Servera gärna med en bit bröd.
Smaklig måltid.

Gud jag känner mig som Rachel Ray, hahaha!  Nåväl...Jim åkte iväg till skolan för ciruks en timme sen. Sen dess har jag pluggat, drukigt vatten och kollat lite på våra bästa år. Sen var jag såklart inne på gina tricots sida och fastnade för massa fina grejer, då slog det mig att jag borde nog dra med mig jimpa till skärholem så jag kan shoppa lite. Tänkte föra över sisådär 1000-2000 kr så jag kan unna mig byxor, t-shirts och en schal :) Sen ska jag leta efter lacktights också för sådana MÅSTE jag haaaa!!!

Får se om jag klarar av gymmet senare, har träningsvärk så in i helskotta sen igår. Nu har jag bokat upp med en personlig tränare och en coach som ska hjälpa mig till min målvikt 56-58 kg. Goood luck!!!

Nej dags att plugga...


Kommentarer
Postat av: m

men inte behöver vel du går ner? du ser alldeles precis lagom ut!! =)

2007-09-18 @ 22:59:50
Postat av: Danniella

Åhh tack :) Gud va glad jag blir!

2007-09-20 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback