Model house

Guud va stressad jag blev nu. Model house ringde Jim och fråga om vi kunde komma den 4 oktober (jaa mamma jag vet att du fyller år då - vi ska ändra datum) och ta bilder? Woohoo va kul det ska bli, tänk att ha riktigt snygga bilder ihop. Ska ta typ naken, eller nej inte naken utan bilder med fina underkläder så nu är det hårdträning so gäller en månad fram över så vänta er inte att se mig rännandes på krogen den snaraste tiden.

Nej nu ska jag äta fullkornspasta och sen sticka iväg till gymmet :)

// Daniella


p.s juste mamma ringde wiper room och talada om vad som hade hänt, han blev värsta upprörd och hade själv en sjukdom som gjorde att han inte kunde gå "normalt" så han skulle ta det med alla som jobbade den kvällen så ville han gärna att jag skulle ringa upp, skulle säkert få någon slags kompensation men jag bryr mig inte, orkar inte ringa...Skönt att dom tog det på alvar och han sa att det finns ingen ursäkt över vad som hänt bla bla bla...som att ett par smöriga ord skulle hjälpa - don´t think soo men det är ju en bra början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback