Skolfoto

Woohhoo snart är det skolfoto :) Alla ska snart börja fixa och tixa, kul kul kul =)=)=)=) Sista bilden på mig som blondin sen blir det bajskorvsfärg som gäller. 

Juste Emelie jag är vääääldigt besviken på dig eftersom vi skulle på stan igår och köpa hårfärg och allt, men du svarade varken på sms eller när jag ringde, provade även att nå Henke, men aja :/ Och idag har jag inte kommit fram till dig heller så Jello får färga mitt hår - shyrre!!!!

Ikväll är der big time party! Efter skolan så åker jag, jim och jello (massa J), lämna jim, gå till nancys och köpa mat, färga hår och sen fixa sig, woohhoo :)

//Daniella 

Kommentarer
Postat av: Andrea

in med bild på håret sen!!!!!!!!!!!!!! :D

2007-10-02 @ 07:46:55
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: Jepp :) men jag har sån tur att kameran har lagt av :/

2007-10-02 @ 20:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback