Syskon kärlek <3

Halloj i höstmörkret!

Guuud nu känns det verkligen som höst ute, löven är alldeles röd-oranga och det ser så mycigt ut och det är nu man är super glad över att ha en pojkvän att gosa sig in i när det blir sådär riktigt ruggigt, Men med det positiva kommer ju självklart en gnutta neggo också, det är svin kallt och typ dubbelt så mörkt på kvällarna och morgnarna så man är trött enda fram till lunch. Men men kroppen vänjer sig säkert med det snart också.

Idag var det småföretagande prov på morgonen, har sagt det förut och säger det igen - det borde vara förbjudet med prov klockan åtta på morgonen!!! Gick väl hyffsat med tanke på hur lite jag hade pluggat ocg hur himmla trött jag var. Senare på dagen var det poäng jakten i skolan, alla treor ska göra massa dumma grejer ända fram till studenten som en liten tävling om vilken klass som ska få springa ut först, lite fiffigt men inte så många som är intresserade.

Efter skolan så ringde Emelie och Sofie och frågade om jag ville komma dit en stund - självklart t'nkte jag. Var väl där i två timmar med emelie, sofie och ida. Sen kom Jimmy en snabbis också. Vid fyra åkte jag hem till sanna så gick vi till waynes och fikade och myste, trevligt :) Sen var det middag hemma hos pappa. Seeeen runt nio åkte jag hem igen för att äntligen spendera lite tid med min loverboy ;) Ska träffa sanna imorgon också, kul kul kul :) Dessutom har hon bytt skola till Tumba så nu kommer vi kunna äta lunch varje dag! <3


Allt kommer lösa sig, jag lovar!

image394


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback