Uppdateeeeeeeera

Igår blev jag väkt av att Emelie ringde mig 6827648 gånger och när hon väl gav upp så var det ändå dags för mig att börja piffa till mig för skolgång. Ringde upp slempan senare och det hela slutade med att jag vra hemma hos henne från 16.00-22.00. Käkade kiiina mat mm´mmm´mmmmmm, finns det nått bättre? Tror jag aldrig har sett Emelie äta så mycket i hela mitt liv och vi har ändå varit best frindes sen sexårs :O Kollade Idol och DH, snackade skiiit och drack kaffe. Mysigt. Tack <3

Vi sitter vid matbordet och diskuterar våra kroppar och våra ämnesomsättning
Jag: Asså du äter hela tiden, om jag åt så skulle jag vara fetare än jag redan är!
Emelie: Men asså min mat sätter sig ju på andra ställen, typ trötthet och sånt.
Jag: Men då är jag heldre smal och trött än tjock och fet.

( Okej jag märkte nu att det inte var så kul, ett sånt tillfälle som man måste vara där för att förstå antar jag!!)

Diskuterarde också min hårfärg och kom fram till att jag ska bli brunhårig. Men nu efter lite tid att fega ur så vet jag inte om jag vågar :/ Vad tycker ni? SNÄLLA HJÄLP! Det kommer ju vara värsta förändringen, jag brunhårig liksom, finns inte på kartan, men skulle vara lite kul att prova. Trött på bimbostämpeln!


Idag är jag hemma. Redan igår när jag åkte fråm Emelie så började min ena axel att lägga av, och idag när jag vaknade kunde jag inte änns röra armen. Försökte klä på mig, sminka mig, borsta håret men hela jag såg ut som ett spöke. Eftersom jim inte skulle till skolan så skulle jag köra med en arm hela vägen till tumba. Herre gud! Kände gråten i halsen och när jag satte mig i bilen kom jag ända till golfbanan innan jag förstod att det här kommer aldrig att funka, så jag svängde av och körde viksberg runt istället. Det var bara att gasa och hoppas på att det inte skulle skutta fram ett rådjur eller nått eftersom jag knappt kunde svänga. Lyckades iaf ta spruta med en hand, så nu är det bara hoppas att det går över tills på fredag för då är det big time partyyyyyy! Flera tjejer ska sammlas hemma hos Jello och grabbsen uppe i stockholm hos nenne. Jag, emma, jello, ida, leila, elishba kanske emelie, vilket gäng :) Säg till om ni vill haka på upp till Claras!!!

Juste har glömt uppdatera lite om min shopping också.
Höstjacka - H&M - 998 kr
Svart skin weekendbag - Wedins - 350 kr
Lösögonfransar - H&M - 50 kr

Undra vad jag ska ha på mig på fredag om jag blir brunhårig?

//Daniella


Kommentarer
Postat av: Ida

Klart du ska bli brunhårig :D
gör som jag färga så mörkt så de ser nästan svart ut :D:D ;)
...
Fan va skoj de ska bli på Fredag =D

2007-09-26 @ 20:21:47
URL: http://idasjansson.blogg.se
Postat av: Jojelollolo (rövarspråk så du inte fattar vem)

Du blir nog ful som brunhårig *MoAhaHA*

2007-09-27 @ 12:33:06
Postat av: Danniella

Hahaha jello ditt cp :P

2007-09-27 @ 14:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback