VeckoRevyn model :)

Halloj måste bara göra en liten snabb bloggning innan jag hoppar in i duschen...

Som jag skrev i nedestående inlägg så skulle jim och jag iväg till skärholmen för att uppdatera min garderob lite. Det blev :
Klänning i guld (som jag ska ha på fredag)
Shampoo, balsam och hårinpackning för split ends.
Solpuder
Lösögonfransar (till fredag)
Brons / glansiga tights
Svarta underkläder

Sen när vi precis skulle hem så kommer det fram en tjej i ca 25 års åldern och frågar om vi vill vara med i VeckoRevyn imorgon där dom ska fota min i underkläder sen ska dom retuschera en kopia av dom så ska dom ge den till Jim så ska han försöka lista ut vad som är fixat och trixat på bilden. Kul :D Undra när det kommer i tidningen, vet inte om jag kommer våga köpa den och kolla på mig själv i underkläder. Men men den dagen den sorgen. Fick panik och sprang och shoppade underkläder också, blev vanliga svarta eftersom hon sa att dom ska vara vanliga. Sen efter det så skyndade vi oss till gymmet och körde massa sit-ups. Usch kunde hon inte ha hittat oss för en vecka sen så kunde jag ha slutat äta och sen sprungit till solariumet. Men men...

Nej nu ska jag kolla Idol och sen PLUGGA!

//Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback