Wiper room

Godagens :)

Igår var det hockey som gällde , Sverige - Ryssland. Precis som jag trodde så vann ryssland med 6-3, men tur för Kenneth att han hade fixat bra platser åt oss. Det vra riktigt kul även fast det gick som det gick. Efter hockeyn så åkte vi hem till nenne på södermalm för att förfesta lite för sen var det utgång som gällde. Precis som vanligt så var jag ensam tjej, men watta häck hade riktigt kul ändå :) Det vra jag, jim, nenne, rille och nennes två poler jens och henke. Kul att gå ut i stockholm med nytt folk och det var många som dansade också :) Kul kul kul! Jim fick typ ragg på två stycken brudar som slet och drog i hans skjorta, hahaha jag satte mig ner för att iakta och fick mig ett gott skratt. Senare på kvällen fick nenne tag i någon brutta som typ såg rysk ut eller nått, haha kuuuul :) Trist att kvällen skulle sluta som den gjorde tack vare en cp vakt! Jag fick ont i fötterna för jag inte hade tagit min medicin plus att jag dansade som en galning så det var klart att jag skulle få ont, så jag tog av mig skorna och satte mig medans dom andra var kungar på dansgolvet. Men då kommer en vakt fram och frågar hur mycket jag har drukigt eftersom jag inte kunde gå "normalt" jag blir helt till mig och säger att jag bara har drukitg en cider där inne (vilket var sant). Men då säger han att jag är tvungen att gå för jag har drukigt för mycket och när Jim ska tala om att jag har en sjukdom som gör att jag inte kan gå så säger han att vi aldrig mer är välkomna där, asså att folk orkar hålla på! Jag blev skit ledsen, asså kul att bli utkastad på grund av min sjukdom liksom! Plus att det var andra gången den veckan här veckan som någon har trackat mig om de, och det har aldrig hänt förut! Nåväl ä'r väl sån skit man får ta...Mamma vart rosenrasande och ska ringa upp dom på måndag, och katta ville att jag skulle typ stämma dom för diskriminering, jag själv vill helst bara glömma det hela...Hur som helst var det en kul kväll i det stora hela :) Tack alla grabbsen!!!

Idag har jag och jimpa bara tagit det lugnt, ska snart in i duschen sen plugga som en tok eftersom det är matte prov imorgon, fyyy!!!

// Daniella



Pics från igår


Kommentarer
Postat av: Anette

Din mamma och Katta har fullständigt rätt! Även om du vill glömma detta, så måste du/ni/vi agera mot sådana här kränkningar!!! Jag blir vansinning när jag hör sådant här.

2007-09-17 @ 06:47:24
Postat av: Madde

Kill the motherfucker! :P
Det är ju bara dom som förlorar på det som inte får ha en pingla som dig på deras krog. Right? Yop!

2007-09-17 @ 14:11:22
Postat av: Daniella

Anette: Du skriver alltid så gulliga komentarer :) Mamma har ringt dom nu, men jag orkar inte bry mig riktigt, får se vad som händer!
Madde: Hehehe joo jag vet, men klantig som jag är kommer jag säkert gå dit ändå eftersom det va ett bra ställe utöver den insidenten :P

2007-09-17 @ 17:02:17
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker du hade supersnygga örhängen. vart har du köpt dem? :)

2007-09-19 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback