Fredag 18/4

Nej nu får det fan ta att räcka! Nu har jag varit sjuk i nästan tre dagar i rad och jag känner mig fortfarande inte bättre. Både igår och idag fick jag ringa in till jobbet och sjukskriva mig, förlorar ju hur mycket pengar som helst på den här jävla bacilen! Imorgon måste jag till jobbet. Vet inte om det smartare att vara hemma och kurera eller åka till jobbet, risken finns ju att febern ploppar fram och jag blir dubbelt så sjuk till nästa vecka då jag också har två dagar inbokade med jobb. What to do?

I helgen blir det iaf jäkligt lugnt, det kanske ni redan hade räknat ut vid det här laget. Skulle jätte gärna vilja följa med ut imorgon och fira Rille men jag är hängig. Alla vet att sjukdomar och alkohol inte går ihop! Får bli en superduper lugn helg och jag får agera fylletaxi antar jag. Men vad gör det om hundra år?

Nu ska jag försöka få med mig Jim och Katta ner till Jims och mitt lilla hus som vi ska flytta till i sommar. Katta har inte varit där än och jag vill så gärna visa hur det ser ut. Det kommer bli så himla fint när vi får in våra saker och alla nya grejer står på plats. Anledningen till att vi inte flyttar nu är såklart att vi inte har råd än och att herr Kennholt  (fan kenneth lägg på ett kol eller 785428) som bor där nu inte har flyttat ut sina grejer ännu. Men förhoppningsvis är allt klart till midsommar. Då ska vi fira midsommarafton där med stång och hela köret. Super mysigt ute på våran terass och kolla ut över mälaren. Gud va jag längtar! Den här fågel är redo att lämna boet!!!!

Puss Daniella



image1023



Kommentarer
Postat av: Em-pem

Vem håller du på, Hv eller Linköping? :)

2008-04-18 @ 17:52:29
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Daniella

Em-pem: Du jag har faktiskt ingen aning, är absolut inte insatt i någon sport :P

2008-04-18 @ 19:30:42
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback