Fredag 4/4

Den här dagen har gått hur fort som helst. Skulle börja jobba 11.45 men fick sms av Petra vid halv nio tiden där hon undrade om jag kunde komma in till elva istället för hennes byxor hade börjar gå sönder och hon skulle stå och visa hela rumpan vid 11.45 om jag kom då, haha. Självfaller ställer jag upp, rar som jag är. Herregud tänkt att stå där och veta att snart snart snart visar jag hela arslet för nästa kunde. Så när jag klamapde in på jobbet så sprang hon snabbt iväg och köpte ett nytt par som höll dagen ut. Jag jobbade till 19.15 och efter det var det raka vägen hem där en god middag stod och väntade på bordet.

Kvällen har swichat förbi och nu ska jag och Jim ut och spela Lost på ps3 och dricka lite vin som han hade varit och köpt under dagen som en liten rolig överaskning. Det är nog helgens intag av alkohol eftersom vi ska vara fylletaxi imorgon åt Tom och Sofie och även Lasse och Lisen fick vi veta nu. Otroligt skönt med en lugn helg!

Juste höll nästan på att glömma dagens läskigaste händelse! Jag var med om min första stöld i butiken :O Jag stod och hjälpte en kunde, Sofie var också inne på accenten och hälsade på. Då helt plötsligt så piper det till i larmet vid dörren och en 40 årig dam med frissit hår (enligt mig, enligt sofie så var det en 19årig brunnet)  sprang som vinden därifrån. Det tog några sekunder innan jag fattade vad som hade hänt och det var redan försent att ropa på henne. Sofie därimot sprang till ingången och kolla ut men damen måste ha lagt bennen på ryggen för hon sågs inte till så långt ögat kunde nå. "Grattis" sa Mia när hon och Petra kom tillbaka efter shoppingrundan, haha. Hedan efter måste jag ha larnet på mig när jag står själv i butiken, känns säkert! En plånbopk av värde 499 kr fick damen med sig iaf så det tjänade hon på. Fräcka människa!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Anette

40 eller 19 år, kissar på mig av skratt...:))

2008-04-04 @ 22:05:22
Postat av: Daniella

Anette: Haha men vaddå det är ju typ samma :P

2008-04-05 @ 09:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback