Lördag 19/4

Jaha jag som inte trodde jag var svag för grupptrycket, eller är det alkoholen jag är svag för? En superduper lugn helg resulterar i något helt annat! Sitter hemma hos pappa och väntar på att köttet på grillen ska vara klart snart, Älskar att vara här, det är så mysigt! Har fått i mig ett glas vin eller två...eller tre och nu är jag redo för utgång. Vad är klockan? åtta typ..då är det illa. Men ska som sagt äta snart och då blir det myckste bättre. Snälla Tom ställer upp och kör ner mig till Olearys när jag är redo. Där väntar Jim och Rille, kanske franco (?), nu jävlar ska rille firas. Jag som inte jobbar imorgon borde väl festa på som fasiken. Det är precis vad jag ska göra. Ses på Olles ikväll ;)

Dagen har varit toppen..eller äsch föresten orkar inte berätta om den nu, tar det imorgon!

Är hemma hos pappa så fick rota ur sannas garderob efter något som var lite "daniella" som jag kan ha på mig ikväll, får bli som det blir. Kommer ändå känna mig super snygg efter 1 rosa panterna ikväll känner jag, kan det bero på att jag knappt har ätit något :)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback