Lördag 5/4

Snart är det dags att slå upp dörrarna föe en ny dag på Accent. Längtar tills elva för då börjar Vivi :) Nu låter det läskigt borta vid kassan, typ sprakar men det är ingen där. Spöken? :O

Juste kvällen igår var helt otrolig! Drack ett glas vin (tog såklart det största, man är väl inte korkad?) och sjöng SingStar. Jag som trodde att vi skulle spela lost, tji fick jag! När jag närmade mig mitt och Jims hus så hör jag hur sötnöten sitter där inne och ylar för fulla muggar. Jag öppnar dörren och där sitter han i sängen och tror att han är självaste Elvis. "Jag får seriöst ryssningar, så bra låter det. Asså kolla mitt hår har fan rest sig" säger han om sin egen röst, hahaha trodde jag skulle kissa på mig av skratt. 

Nej nu är det dags att öppna butik, ha en bra dag för det ska jag minsann ha!

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback