Måndag 14/4

Ber om ursäkt för den pissigt dåliga uppdateringen gott folk! Om sanningen ska fram så har jag jobbat arslet av mig och har därför varit så otroligt trött på kvällarna. Men jag klagar inte. Jag jobbar heldre än att orka blogga varje kväll - dagens sanning!

Har planerat träff med Andrea typ 5424654 gånger men det har aldrig blivit av men ikväll så jävlar. Tänkte att jag skulle springa på henne på WC men jag orkar inte träna. Skämmes ta me fan på mig själv! Får ringa henne senare och bestämma träff. Ska byta studentskive biljetter. Är jätte taggad inför onsdag då henne skiva är, dessvärre ska jag jobba dagen efter men får ta det så där lagom lugnt :)

Vad har jag mer glömmt att berätta? Juste i söndags åkte jag upp till mamma i stockholm, herre gud nu hittar jag hela vägen till söder med bilen - alldelles själv! Vi gick runt i city och hon köpte en jätte fin studentklänning till mig =) Jaaa jag vet att alla klänningar "måste" vara vita, men hur mycket Daniella vore det med en vit klänning, jag köpte naturligtvis en rosa! Kommer känna mig som en liten prinsessa i den, gud va jag längtar!

Nu ska jag ringa Jello och sen ska jag ringa Sofie, behöver min dagliga dos av bästavänner snacket känner jag. Saknar båda mina jentor otroligt mycket <3

Puss Daniella

image1014

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback