Måndag 28/4

Jaa jag vet. Fy skäms på mig för min usla uppdatering men jag hinner verkligen inte med det här med bloggen just nu. Kanske kryper det fram att jag inte är en sann bloggerska trots allt, hehe. Jag skriver när jag har något intressant att berätta om det är något jag känner att ni får veta. Just nu så jobbar jag bara, pluggar massor och längtar enormt mycket till flytten. Det visade sig visst att Kenneth flyttar den 31 maj och inte den 1 maj, hörde lite fel i telefonen. Ska iaf ner och måla om huset här i veckan, kommer bli så fint när vi får bort dom bajsbruna kanterna. Imorgon är det sjukhuset som står på schemat, jippi eller vad man nu ska säga..hmm..

Längtar desutom till valborg. Vill bara ha en sån där super skön sommarkväll med lite vin och goda vänner. Mysigt men vad som händer återstår att se, men drömma kan man ju alltid göra =) Längtar massor till fredag också för då ska jag träffa Sofie så ska vi shoppa och äta lunch på nancys, måste hitta något fint att ha på mig på skivan den 8 maj! Woho! Nej nu är pausen slut, dags att återgå till psykologiarbetet....

Puss Daniella

image1024
ursäkta men va fan tror vi att vi är snuffan? :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahaha, vi tror att vi är sexiga, vad annars? ;)

2008-04-29 @ 06:03:37
Postat av: Andrea

Ni är sexiga såklart???

2008-04-29 @ 09:17:03
URL: http://pehs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback