Onsdag 16/4

Är det tråkigt att jag använder såna här rubriker föresten? Men det är ett sätt för mig att komma ihåg vilket dataum det är, en dag närmare lön...en dag närmare lön. Ni får stå ut helt enkelt :)

Vill bara medela omvärlden att jag har varit himlans duktig idag. Klockan är inte ens två (jag har varit vaken i tre timmar) och jag har redan gjort klart min pressetik uppgift som Jim så snällt får ta med sig till skolan imorgon och lämna in till Sari, Min plan idag var att gå upp klockan åtta och sticka iväg till gymmet. Men till min stora (?) förvåning är jag totalt deckad, är så sjuk typ. På rösten låter det som att jag har druckigt 4372873 whiskey och rökt 71828 cigg. Illa sa pernilla! Ingen höjdare att sticka iväg då. Det var till och med så illa att jag tänkte ställa in kvällens bravader. Ska ju som sgat till Andrea´s student skiva på hamn ikväll. Men icke sa nicke, bara till att ligga hemma och krya fram tills klockan sju då det smäller hemma hos Adam då jag, jello, adam och tobbe ska börja kvällen. Kommer säkerligen bli asa kul och jag hade ångrat mig om jag hade ställt in det. Dock blir det lite lugnt eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Börjar klockan elva och är inne på skorna fram till klockan tre. Kom in vettja om ni är på stan!

Nu ska jag äta lunch, blir en vikt väktar lasagne. mm´mm´mmmmm

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback