Onsdag 23/4

Tror Jim och jag har våran tur dag idag vill jag lova =) I morse var det np-provet som gällde, gick ganska bra tror jag men ingen uppgift var speciellt rolig att göra men det var bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Jag tog iaf uppgiften "Sagans underbara värld" för er som gjorde provet så vet ni vad den gick ut på. Efter skolan åkte vi till firman för att Jim skulle in och snacka lite fort med Tobbe (the boss). Jag väntade i bilen eftersom TumbaGolv killarna kan vara lite läskiga om man inte känner dom, hehe. Efter 15 minuter skuttade Jim ut med världens leende på läpparna. "Jag fick jobbet!". Gud va skönt! Är så stolt över min lilla darling som står på sig och nu huxflux så har han det jobbet han ville ha. Börjar från och med nästa torsdag och jobbar till att börja med en dag i veckan och efter våran utlandssemester är det hel tid som gäller. Grattis älskling <3 Vi åkte och mös till med lunch och firade lite. Jag åt bakadpotatis mm´mm´mmm finns det någe godare? Jo det gör det nog, men var otroligt sugen på det just idag! Efter det körde Jim ner mig till jobbet och nu sitter jag här och har en liten rast. Pratade med pappa för en stund sen och han talade om att vi kan börja renovera 1 maj, det är ju värsta snart!! Blir så glad att det pirrar i kroppen. Älskar såna här dagar när allt bara faller på plats. Fins väder är det också :)

Nu ska jag kolla runt på Ikeas hemsida och kolla hur mycket pengar vi kommer spendera på möbler, det ska bli så fint! Nu blir det till att fira midsommar på nya terassen men alla vänner <3

Puss Daniella

image1014
bara för att vi är så jävla snygga <3

Kommentarer
Postat av: Jello

Grattis till Jim!!!

2008-04-23 @ 16:17:27
Postat av: Anonym

Hörde att din jävl pojkvän började böla i skolan idag när syrianern sköt en basketboll på honom

2008-04-23 @ 16:59:09
Postat av: Daniella

Jello: Ska hälsa honom :)
Anonym: Nemen va trevligt, kul för honom! :D

2008-04-23 @ 18:53:52
Postat av: Jello

UPPDATERA!

2008-04-27 @ 20:20:44
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback