Onsdag 2/4

Vaknade imorse och mådde så fruktansvärt illa. Ökade dosen igår igen men det är bara att bita ihop för nästa vecka ökar jag till maxdosen sen ska jag stanna kvar där. Inte många dagar till att må illa på hoppas jag! Hur som helst så tog jag mig i kragen och gick upp ur sängen vis tio tiden. Storstädade hos Jim och mig, bäddade rent och dammade. Nu luktar det super gott där inne och jag kan knappt bärha mig tills ikväll då jag får krypa ner i en renbäddad säng. Älskar det! Dessvärre kommer jag få krypa ner i min ensamhet eftersom Jim ska på Nennes studentskiva ikväll. Jag bangade eftersom jag har jobbintervjuv klockan tio imorgon bitti och inte vill jag komma dit och lukta alkohol inte. Nu när Jimpa är borta så ska jag ha en riktig tjejkväll. Färga håret, sätta dit lösnaglar, sola och använda ansiktsmask. Det bästa är ju att det är Greys Anatomy ikväll också - kan det bli bättre? Kommer känna mig tipptopp imorgon då jag möter Annakarin (inget bindesträck!). Hon kanske inte lägger märke till det men jag kommer känna mig fräschare och göra bättre ifrån mig. Dessutom stog det i ett veckobrev som vi fick för ett tag sen att ett bra tips är att fixa fina naglar. Det ser ju trevligt ut för kunden såklart. Så tänkte anstränga mig lite extra. En önskan vore ju att ha mamma eller Petras fantastiska naglar, men jag får nöja mig med att klistra på ett par fransk manikyrmålade feakisar.

Jag har även hunnit med att skriva mitt PM som ska vara klart nästa vecka inför nationellaproven i svenska, den muntliga delen. Har också tvättat två maskiner tvätt, torktumlat en och laddad en vända i diskmaskinen. Nu är det skinande rent när Jim kommer hem i eftermiddag.

Dags att springa ner och kolla på våra bästa år som verkar ha börjat efter pausen. Ha en fortsatt bra dag för det ska jag ha!

Puss Daniella

Jim o Jag <3
always and forever <3

Kommentarer
Postat av: Jello

Du var duktig du!

Försökte övertala Sanna att komma ikväll men hon var inte heller så pepp :P

Äsch, det löser sig nog!

2008-04-02 @ 17:07:24
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: Daniella

Jello: Jahaa du, jobbar fan mycket bättre hemma! Ska kolla på dig ikväll, vinka om du sitter i publiken :)

2008-04-02 @ 22:10:09
Postat av: Daniella

Jello: Jahaa du, jobbar fan mycket bättre hemma! Ska kolla på dig ikväll, vinka om du sitter i publiken :)

2008-04-02 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback