Onsdag 9/4

Korse jisses idag var det första gången jag var i skolan på asa länge! Hade lite panik måste jag säga. Men skönt att få den muntliga delen gjort på np-provet, jag lämnade även in min matte uppgift och min efterlängtade mattebok till bibblan. Som dom har tjatat på mig om den där boken, helt sjukt! Vet inte hur många påminelser jag har fått av dom men nu jäklar håller dom snattran minsan :) Kul att träffa Jello igen, saknat min lille ängel <3

Jag har även gått runt och varit nervös hela dagen eftersom Wedins ska höra av sig den här veckan. Även fast jag är så himla inställd på att inte få tjänsten så är jag såklart nervig.

Bestämmde just lunchning med Sofie på fredag, längrtar! Känns som att det va år och dar sen vi träffades, eller i lördags men det var ju bara en snabbis så nu är det dags igen minsann! :) Kul kul kul. Hoppas att det blir lite party på kvällen också, men man vet aldrig. Men hoppas!!!!!

Nu ska jag glo runt i andras bloggar, och framför allt uppdatera mig på Blondinbella eftersom jag inte har läst den sen i måndgas tror jag. Yeah thats right, jag är team Blondinbella - älskar den tjejen! Så tuff!!!

Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback