Söndag 6/4

Kvällen igår var super lugn, skulle ju som sagt skrivet vara fylletaxi åt både Lasse & Lisen och Tom & Sofie. Roligast var nog att köra den sistnämnda gänget eftersom dom var utklädda och redo för maskerad. Måste medge att jag ångrade mig lite att vi tackade nej till den kvällens bravader, men men kan vara skönt med en hel lugn helg också. Sofie var nog den sötaste Pochahontas jag har sett, haha mittbena och hela kittet. Synd att jag glömde kameran!

När vi äntligen fick gå och lägga oss vid ett tiden då vi hade kört klart för natten så stängde vi av ljudet på mobilerna, lovade varandra att inte väcka den andre om man mot förmodan skulla vakna tidigt på söndagsmorgonen. Nej väckt blev jag väl inte ordagrant. Jim var smartare än så vill jag lova. Han började städa vårat sovrum och satte sig på sängkanten och började pussa mig i panna och smeka mitt hår tills jag absolut inte kunde somna om. Jo det låter supermysigt men vi lovade ju! Hehe gullunge;) Tur att jag har sovmorgon imorgon och inte börjar jobba förens 11.45, skönt!

Nu ska jag fortsätta repa mitt np-muntliga prov som jag ska ha på onsdag, good luck chuck!

Puss Daniella

image930
Jag på olearys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback