Tisdag 15/4

Vet inte vart den här dagen har tagit vägen? Har hunnit med massor så det kanske var fel ordspråk att använda. Har varit på sjukhuset och lämnat massa prover. Jimpa va snäll och följde med eftersom man kan bli lite grogy efter att ha lämnat massa blod så är det väl ingen toppen idé att köra bil. Vi har även varit en vända på stan för att kolla studentkläder till Jim. Världens snyggaste kostym på MQ! Gudars, hoppas han köper den för han kommer se ut som en Gud ;)

Funderar på att åka till gymmet men Jim är inte så sugen och jag HATAR att stå och trampa för mig själv. Annars får jag väl skjuta upp det till imorgon så kör jag ett tidigt pass då det är lite folk där. Måste ju känna mig snygg till kvällen då det ska firas Andrea´s studentskiva! Är super taggad vill jag lova. Kul att träffa Matilda and the gääääng :)

Nej nu ska jag snoka runt bland folks bloggar.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback