Tisdag 22/4

Förlåt, förlåt, förlåt och återigen förlåt för den usla uppdateringen! Om sanningen ska fram, och det ska den, så har jag absolut inte tid med bloggen nu eftersom jag jobbar non-stop och efter jobbet sätter jag igång med skolarbeten som måste in. Ni får lov att klara er helt enkelt. Helgen blir lugn för vet ni vad? Jag jobbar, hehe...

Lite planering
Måndag: Jobbar
Tisdag: Jobbar
Onsdag: NP.prov, jobbar
Torsdag: Jobbar
Fredag: Jobbar, blodprov, bio(?)
Lördag: Jobbar
Söndag: Jobbar
Måndag: Jobbar
Tisdag: Läkaren
Onsdag: Boksamtal

Alla dessa tider trots att jag inte fick jobbet, ganska skönt eftersom det är jag som vinner på det :) Fick min lönespes idag också, högsta lönen jag någonsin har fått och mer kommer det bli om mina veckor kommer se ut som denna...Tack Gud!

Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback