Tisdag 8/4

Haha känner mig som värsta fjortisen just nu måste bara be att få tala om. Sitter hemma hos pappa vid datan och det gjorde jag senst förra sommaren. När jag loggade in på msn hette jag "Sunny Beach på tisdag" hahaha, fasiken vilken rolig resa det var :) Men år och dar sen, känns asa länge sen men den var otroligt lyckad. Emelie, Henke, jag och Jim. Måste kolla om jag hittar någe bilder, tror dock att  Emelie har alla på sin data. Too bad!

Ber om ursäkt över att jag har varit så himmla dålig på att uppdatera på sistonde men jag har jobbat, jobbat och åter jobbat. Inte för att jag klagar - snarare tvärtom! Älskar mitt jobb :) I måndags var jag inne på Accent och idag var det panik inne på Wedins så jag fick vara där, kul med lite ombyte.

Nej nu ska jag vänta på att pappa kommer hem så ska han få hjälpa mig med matten som jag ska lämna in imorgon. Imorgon är det även muntligt nationellt prov i svenska b som gäller, alltså kommer jag spendera några timmar i skolan imorgon, var nog över två veckor sen jag var där sist. Skönt! Efter svenskan blir det raka vägen hem och börja med historian, full proppad dag men vad gör det om hundra år? :)

Puss Daniella


Haha tillåt mig dö föe en stund!
image1004

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA! tillåt mig asgarva :D

2008-04-08 @ 19:30:31
Postat av: Sofie

Fan vad söt du är gumman :) Hahahahah!

2008-04-08 @ 20:02:23
URL: http://lesvin.blogg.se
Postat av: Jello

Det där kortet togs förra veckan va? hehehe

2008-04-09 @ 10:22:46
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: haha ja gjorde det samma!
Sofie: Hahahaha söt var väl att ta i? tror du är den enda som tycker det, gullunge

2008-04-09 @ 15:18:03
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback