Torsdag 3/4

Äntligen är jag klar med projektarbetet. Jobbade ihop sista artikeln nyss och den blev riktigt bra faktiskt! Hoppas bara Sari tycker om den också eftersom det är hon som delar ut betygen :) Från början var det jag, jello, layla och alexander som var i mode & skönhetsgruppen men nu visar det sig att det bara är jag och jello kvar. Vi jobbara lltid så bra ihop och vi kommer ha super kul när vi sitter i entrehallen nästa torsdag vid vårat rosa bord och delar ut fina läppglans till alla snälla männsikor som stannar och läser. Längtar lite faktiskt, länge sen jag träffade Jello. Kul kul kul!

Puss Daniella

image905

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling! Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html

2008-04-03 @ 14:08:37
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sofie

Alltså... varför sitter ni och hånglar i min pojkväns vardagsrum? FYFAN!!!

2008-04-04 @ 20:18:42
Postat av: Daniella

Sofie: Hahaha det var inte det enda vi gjorde den kvällen i de vardagsrummet ;)

2008-04-05 @ 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback