Dog lover

Korse jisses jag tror att jag skulle kunna ha hur många djur som helst - jag bara älskar dom. Som ni vet så har jag och jim redan tre katter, varav två bor med oss och är små. Jag försöker tjata mig till att vi ska ta hem Hamilton så han kan få vara med sina syskon, men icke sa nicke det funkar inte. Någon dag då jäklar. Kissarna heter iaf Hamilton, Svea och Charlie =) Tycker vi har lyckats bra med namnen hehe. Men inte nog med de, nu vill jag skaffa hund. Nu går mamma i taket när hon läser det här men andas uuuuut morsan! Vill inte skaffa hund just just just nu men iaf så snart att  man kan börja se sig om efter raser osv. Vi har lyckats komma fram till the final four trots allt. Här är de:

 chow chow
 engelsk bulldog
 shar pei
 grand danois

Jag är helt inne på en Shar pei, har älskat dom sen barnsben men Herrn på hörnet vill ha en engelskbulldog. Åh alla är så fiiiina =) Vilken gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: En hundvan tjej i Södertälje

Ett tips: Du ska inte ha den du gillar bäst, är sötast och gulligast!! Du ska ha den hund du kan klara av. Och vart ska hunden va på dagarna då ni 2 verkar jobba så mycket??

Kommer ni överhuvudtaget ha tid med hunden eftersom ni festar så mycket???

TÄNK EFTER NU!!

2008-08-20 @ 07:11:54
Postat av: Anonym

Festar mycket ? nej skulle inte vilja påstå det

jobbar, aa sådär....

2008-08-20 @ 13:47:08
Postat av: Anette

Chow chow har jag alltid gillat!

Dock har jag blivit lite intresserad av bulldogen på sista tiden...

2008-08-20 @ 17:31:14
Postat av: Daniella

Hundvana tjejen: Både Jim och jag har växt upp med hundar så vi klarar nog ganska mycket på den fronten. Till jobbet kan jag ta med mig hunden och festar gör vi knappast mycket vill jag bara påpeka :)

Anonym (Emelie?): Hehe tackar :)

Anette: Dom är super fina, och häftigt med blå tunga också. Jimpa vill ha bulldogen :P

2008-08-20 @ 19:49:59
Postat av: Mea

lättt chow chow eller bulldog. vafan tar ni inte fransk bulldog för? du funderade väl på den förut eller har jag drömt?!

2008-08-21 @ 11:39:50
Postat av: Daniella

Mea: Men shar pei är ju också massa fin =) Hehe neej jag har funderat på den också, fast vi alla vet ju att du brukar drömma om mig ändå ;)

2008-08-21 @ 20:19:45
Postat av: Mea

ja det är ju tamejfan sant ella;)

2008-08-23 @ 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback