Dröm jackan är funnen!

Tro inte att jag har glömmt bort er, mina kära läsare. Det är så att vårat mobilabredband är på g så snart kommer bloggen att vara tillbaka med regelbundna inlägg - håll ut. (ursäkta men beter jag mig som sveriges kändaste bloggerska eller vad? haha piiiinigt) Det har hänt tre roliga saker som jag totalt har missat att berätta, två saker hände igår och en idag.

* Igår runt elva kom en av vakterna in för att kolla läget. Han klagar på mig eftersom jag inte har larmet på mig utan låter det ligga vid kassan. Jag sätter på mig larmet - sluttjatat. Tiden går och runt tolv tiden kommer hela patrullen med vakter inrusande i butiken. "Du har larmat" säger dom i kör. Jag står där och ser ut som en frågetecken och alla kunder i butiken kollar oroligt omkring sig om det finns en brottsling bland dom. Men icke sa nicke jag har inte larmat. Jag har råkat gå emot en kartong som står på golvet och tryckt på akutlarmet. "Får jag ta av mig larnet nu?", säger jag genant. "Nej ha kvar det nu vet vi ju att det funkar, hehe"..."Okej men va bredda på att få springa in hit tre gånger till under dagen =) ". Vid tre kommer vakt nr 1 in igen och då ligger larmet på sin vanliga plats vid datan. Fy skäms Daniella!

* Igår ringde Jim mig och undrade vart jag va. Jobbar svarade jag men att jag var och la i pengar till parkering. När jag kommer nerför trappen står min undeerbara älskling där med blommor och presentkort. Gud så söt! När jag frågade varför jag fick dom svarade han bara "För att jag älksar dig massor" som om det var vardagsmat. Sötnöt <3

* Sist men inte minst. Idag på rasten sprang jag över till h&m, där jag fick presentkort av jim. Och hittade min drömjacka! Gissa om jag blev glad? Så himla söt och underbart fin. Blommig och dann. Den ska jag strosa runt i i höst - fast det är kanske en mer vårjacka men vad gör det om hundra år? Lycklig!

Nu ska jag arbeta..
Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback