Fixat

Hehe jag fixade det =) Msn alltså. Gud så skönt att ha kntakt med omvärlden.

Juste idag var jag och Jim och storhandlade på Maxi. Älskar att handla. Man känner sig så vuxen. Föresten såg jag Jello i kassan, typ fem gånger tror jag jag gick förbi och försökte få ögonkontakt med henne me nej då. Jag var tvungen att sluta när hennes kunder la märke till mig och verkade tro att jag stirrade på dom. Yeah yeah får ta och prata med henne snart, höra hur det går med den planerade flytten osv :) Saknad <3

Nu vill jag kolla på Forest Gump, finns det en bättre film?

Kommentarer
Postat av: Jello

Jag såg dig verkligen inte!! Förlååt!

2008-08-20 @ 20:09:58
Postat av: Daniella

Jello: Ja vist, tjena :P hahah skoja bara. Åh nu längtar jag tills 29:e =)

2008-08-20 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback