Hard work - work - work!

Ojojoj dålig uppdatering! Kan bero på att jag jobbar massa, så himla roligt! Känns lite sorgligt att det är min och vivis sista dag nästa vecka. Sen kommer jag knappt jobba med henne någe mer för allt går tillbaka som vanligt. Har haft en himla rolig jobbarsommar vill jag lova! Nu menar jag inte att jag inte har saknat mia och girlsen, för det har jag, men jag och vivi kommer så bra överens och butiken funkar så himla bra =) Kul kul kul!

Här om kvällen, fredags, så bjöd vi hem lite folk men skickade hem alla vid elva tiden för Jim fick massa feber. Hualigen! Hade iaf trevligt så¨länge det varade =) Nu är Jim friskare och vi ska flytta ikväll treligen. Skönt att kunna sälja bilen och promenera till jobber varje dag. Men mest hoppas jag på att vi får lägenheten vid skogshöjd. Jaja mer om det senare nu ska jag öppna butiken.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback