Hujedanmej

Fy sjutton va jag mår pissigare än pissigast just nu! Har knappt sovit inatt eftersom jag varje minut måsta snyta mig. När jag väl lyckas slumra till vaknar jag av att det inte går att andas genom näsan och jag måste ta massa nässpray. Finns det någe värre än att behöva andas genom munnen? :O Skulle inte tro det va...

Vaknade vid halv ett i morse och kände att det nog var dags att ta tag i dagen. Började storstäda så nu kan flickorna komma hit ikväll utan att jag skäms.  Blir helt varm så fort jag rörde på mig men vågar inte ta några alvedon idag eftersom jag ska dricka lite vin ikväll. Är hur skraj som helst när det gäller att blanda alkohol med medicin. Men det är väl bra de.

Nu börjar det lukta kyckling i hela lägenheten. Håller på att fixa med maten tills ikväll. Blir cesar sallad. mm´mm´mmm. Eftersom jag tycker att det är godast när kycklingen är kall till en sallad så gör jag den nu så slipper jag dona med allt senare.

Over and out
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback