I love you baby

Alldelles strax är det dags att röra sig ner till jobbet. Ännu en dag med väskor och trevliga människor, kan det bli bättre?  Har fått i mig lite av Toms goda Paella, han gjorde middag till hela familjen igår och jag hängde såklart med på ett hörn, efter 2½ år tror jag att jag anses som familj, hehe. Jimpa som är kräsen när det gäller mat åt såklart yttepytte lite så vi fick åka till Donken efter så han fick i sig blite mat. Just nu sitter katterna i soffan ocg äter upp mina rester på tallriken, jäkla gamar - dom äter allt! Juste idag ska jag försöka få hem Hamilton =)

Juste tjejer angående fredag och tjejmiddag får vi skjuta upp det från klockan 18.00 till 19.30, fick veta att jag behövs på jobbet och slutar vid 18.00. Åh va jag längtar =)

Nej nu sticker jag ner på stan.
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback