I need that love

Kom hem från jobbet för en stund sen. Är helt slut i hela kroppen. Jobbat från tolv till stängning - utan rast. Det är helt sjukt hur mycket det är att göra, springer typ ett maraton varje dag känns det som. Planerar att lägga mg tidigt efter ett långt bad, ska krypa ner i sängen och läsa min otroligt braiga bok "Att älska som en porrstjärna". Ja emelie du ska få låna den när jag är klar men det lär typ ta t37546 år eftersom jag är lite av en slowreader =)

Förövrigt saknar jag min rara syster som har flyttat till Hällefors för att plugga. Konstigt det där med saknad. Om hon hade bott här så hade jag inte ens funderat över när jag skulle träffa henne nästa gång eftersom hon finns så nära men nu när hon är asa långt bort så känns det värsta sorgligt att inte kunna ses. Hon kommer hem i helgen iaf så då måste vi klämma in någonting <3


Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback