Jag blir gaaaalen

Åh jag blir fly förbannad när det inte går som jag vill med tekniken!!! Har hålt på i två dagar nu för att få igång msn men icke sa nicke. Det kommer upp en felkod som säger att vi saknar ip adress och kan därför inte använda msn. Va fa är problemet liksom? Har inte alla jävla datorer en jävla ip adressjävel? ååååååhhhhhhhhhhhhhhh

Nu till något mer positivt :) Jag jobbar inte nästa helg...asså den här helgen som kommer jobbar jag, men efter det, Alltså lönehelg, eller kan man säga så när det är lön på måndag och helgen är efter det så är jag ledig. Ja det kan man väl =) Då iaf så vill jag gå ut. Vilka vill joina? ALLA är välkommna. Åh va kul!

Veckans planering
Måndag: Jobba
Tisdag: Jobba
Onsdag: Jobba
Torsdag: Jobba
Fredag: Jobba
Lördag: Jobba
Söndag: Jobba

Tur att jag trivs på jobbet ;)


Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback