Löning imorgon

Sitter här med dunkande huvudvärk, vet inte vad som har hänt. För mycket jobb och för lite sömn känns som en rimlig förklaring. Kanske är dumt att sitta vid datan då? Yeah yeah får skylla mig själv.

Gårkvällen blev allt annat än lugn. Klockan halvåtta anlände jag till Jello där vi började förfesta loite för att senare åka iväg på en kräftis till Johannas kompis. Riktigt trevliga och roliga människor träffade jag där, alltid kul med nytt folk. Men eftersom jag var relativt nykter hela kvällen så kände jag mig liten och blyg (vilket inte händer så ofta) och bjöd inte så mycket på mig själv som jag brukar göra. Sad but true. Nåväl för väl göra ett bättre intryck nästa gång. Vi tog taxi ner till stan, hejdundrans vilken taxi resa. Johanna stälde sig upp och dansade i den (vi åkte alltså stor taxi) och taxichaffisen började typ sjunga på syrianska och klappa händerna. Haha riktigt kul var det =) Träffade även mycket folk nere på Olearys, men vid tolv tiden höll jag på att somna eftersom jag varken hade alkohol eller ork i kroppen. Tog mig en promenix hem (fy Daniella, inte gå själv i mörkret) eftersom jag inte ville känna mig som världens tråkigaste flickvän så fick Jimpa såklart vara kvar. Han gick dock hem typ en kvart efter mig endå, hehe. Tack alla igår för en rolig kväll, förlåt om jag var lite tråkig men är suuuuper trött just nu. Dags att ändra livstil? Äta bättre och börja spela badminton? Ja så får det nog bli....om jag orkar.

Idag efter jobbet plockade Jim upp mig så åkte vi till elgiganten så jag fick köpa mig en ny mobil. Den är super fin och lila =) Jim köpte en ny igår och nu var det min tur. Åh va nöjd jag är!

Nu ska jag vänta på att ett super bra program på 5:an ska börja (typ elva elller nått). Får läsa bloggar sålänge.

Puss Daniella

Funderar på att klippa page, vad tycker ni? Har velat ha det så himla länge, ska kanske ta mig i kragen och göra det i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback