Nu jäklar blir allt som vanligt igen

ÄNTLIGEN!! Idag damp det ner ett brev i posten där det stod att vårat mobilabredband har kommit. FINALY! Nu kan jag uppdatera som vanligt och hålla mig uppdaterad på andras bloggar. Gud så skönt =)

Vet inte om det har hänt så himla mycket den senaste tiden? Har jobbat - som vanligt och vi har blivit klara med allt i lägenheten. Vi har inte gjort om något men vi har fixat klart med alla kartonger, tömt stugan och nu kan vi bara njuta av livet. Underbart. Något som har uppenbarat sig för mig dom senaste dagarna är tanken på att slippa skolan nu när alla andra börjar. Jag går till jobbet på morgonen, har kul på jobbet, går på stan på lunchen och sen hem för att äta middag med min perfekta pojkvän. Och vet ni vad? Det kommer inte bli någon ändring på det hela, ingen sista arbetsdag för skolan börjar, inget läxförhör att tänka på efter skolan och absolut ingen idiot Birgitta i historia. Livet leker helt enkelt! Så himla skönt och underbart. Kan det bli bättre? Är så nöjd med allt just nu =)


Nu ska jag snoka runt på lite bloggar så jag vet vad som försigår.
Puss Daniella

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback