Sjukling

God morgon =)

Jag är fortfarande sjuk, fy tusan va snoret bara rinner! Nyser gör jag också stup i kvarten men det är både kul och skönt att nysa, enligt mig själv. hehe skum? Ringde till läkaren igår och frågade om jag skulle komma in för pencilin koll men det behvdes inte eftersom jag inte har fått feber än. Jag skulle bara vara hemma och kura och ta det lugnt. Känns skönt att slippa ha en läkare sticka ner dom där långa träpinnarna bak till halsmandlarna, tror jag ska spy varje gång! Yeah yeah nog om de. Imorgon är det ju planerat en tjejmiddag. Får se om jag är hemma under dagen imorgon också så jag blir pigg till kvällen och inför nästa vecka då jag ska jobba massor igen.

Nu ska jag snart åka till djurmagasinet och köpa en bauta stor klösgrej till kissekatterna. Gud så glada dom kommer bli =)


Puss Daniella


p.s Tjejer jag handlar hem till en superstor sallad som vi kan ha till middag imorgon så är det bara att vi splitar på notan imorgon kväll. Smidigt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback