Snuvig och sänkt

Gud jag vet inte vad det är med mig. Känner mig heeeelt sänkt. Måste vara vädret? Nåväl...Som vanligt jobbar jag och står i. Nästa vecka (?) jobbar jag med mia någon dag, ska bli super roligt =) Sen efter det är det bara att hålla tummarna att dom ringer mig så fort det behövs som vanligt. Vill verkligen inte byta jobb - känns piss! Jaja folk har det värre, man ska inte klaga. Det kunde faktiskt ha varit så att man hade ett år till i skolan - då hade det känts piss! Fy sjutton! Aldrig mer skolbänken.

Ikväll ska jag bara gos framför tv:n och somna tidigt. Gud så skönt! Imorgon ska jag och jim förbi emelie och henke på kvällen och spana in nya lyan. skoj skoj =)

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Ludde

gos?

2008-08-06 @ 09:59:49
Postat av: E

men oj vilken viktigpetter.

2008-08-06 @ 19:04:42
Postat av: Daniella

Ludde: Skaffa ett liv kanske?

Emelie: Heheh jaa, korse jisses =)

2008-08-07 @ 18:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback