Tack Jimpa!

Jaha det är väl bara att tacka och ta emot (NOT!) - han har gett mig sin förskylning som han har gått och bärt på i två veckor typ, schyst! Som tur va skulle jag bara jobba mellan 13-16 så de gick för sig att jag stannade hemma och kryade. Jag ska jobba långdag imorgon så det är bara att hålla tumarna!

Jag har glömt berätta om våran otroligt mysiga måndagskväll. Klockan kvart över sju mötte jag upp Jim på stan efter jobbet. Sen gick vi till Barollo och åt en supermysig middag med god dryck =) Satt där hur länge som helst och bara pratade och mös i varandras sällskap. Åh det är så häftigt att vara så kär när det snart har gått två ½ år, så mycket minnen <3 Älskar dig jimpa, du får mig att leva.

Puss Daniella



p.s längtar till fredag =) Än så länge blir det : Jag, Jello, Johanna, Emma, Sandra, Sanna och Tanya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback