1:a december

Korse jisses nu är det bara 24 dagar kvar till jul. Gud va jag längtar! Jag är sådär löjligt förtjust i julen. Jag är en sån person som inte kan sova dagen förre doppar da´n och skakar på alla julklappar, kryoer under granen för att se vilka som är mina. Jag kommer nog aldrig att växa ifårn det riktigt. Det är strikta traditioner från morgonen 23:e december till kvällen den 24:e. Åh va jag längtar. Igår bjöd jim och jag upp nästan hela släkten på 1 adventfika. Jätte mysigt. Får lov att bli en ny tradiotion tycker jag =)

Fick just förfrågan om jag vill bli ansvarig för kundklubben i vår butik. Gud va roligt =) Klart jag vill de. Så det första jag ska göra nu är att skicka iväg en hel hög med ansökningar från kunder. Kul kul kul!

Nu ska jag jobba
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback