2:a advent

Hade en riktigt toppen kväll igår =) Klocka sju ringde Jello och talade om att hon och Linn skulle ta det lugnt hemma hos Hanni (a.k.a Nancys tjejen, haha) så jag fixade och trixade lite och sedan tog jag bilen dit. Gud så trevligt! Kul och skönt att träffa Jello igen =) Där satt vi och pratade och hade skoj. Senare på kvällen kom Tom, Tobbe och Jim ner till oss och vi var kvar hos Hanni ett tag sen var det raka vägen till Olearys. Hade faktiskt riktigt kul, var år och dar sen jag var där. Trots att jag var nykter, körde bil och var trött så var det en riktigt lyckad kväll. Tack alla =)

Nu sitter jag här på jobbet. Ska sätta på kaffe tror jag, är så kall så det skulle värma skönt i kistan som Balou hade sagt. Efter jobbet ska jag, jim och mamma åka och storhandla. Tur att man har så snälla föräldrar ;) Nej nu ska jag slå upp dörrarna för en ny dag. Kika gärna förbi!


Puss Daniella

p.s Herre gud det är redan andra advent! Gud så mysigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback